duminică, 16 octombrie 2011

Ieri hrană pentru corp, azi hrană pentru spirit

In ultima vreme mi-am aruncat cate un ochi pe la emisiunile de gatit si un cuvant mi s-a intiparit in minte: Dorada! Asa ca ieri m-am comportat ca o victima exemplara cazuta  marketingului si am achizitionat 2 pesti. Mi-am aruncat eu o privire pe la pestiucii proaspat curatati si am am dedus ca si Dorada respecta regula. Ajunsa acasa si pusa pe gatit am constatat ca nu erau curatati pe dinauntru. Sotul meu a parasit zona sub pretextul de a nu-si pierde pofta de mancare iar eu am bodoganit pana am reusit sa-i curat. I-am asezonat cu ulei de masline, sare, piper, usturoi, zeama de lamaie, vin alb, patrunjel si caperne si i-am servit pe un pat de cartofi la cuptor cu ceapa rosie, unt si foi de dafin si cu o mica garnitura de spanac cu ciuperci. Un deliciu!
Un alt nume promovat in cercul meu de prieteni alergatori m-a determinat sa-mi doresc sa ma asociez cu el. CASIOPEEA sustine femeile care au fost diagnosticate cu cancer la san si anul acesta a organizat  cel de al doilea cros, reusind sa reuneasca 2.300 de persoane pentru sustinerea acestei cauze. Pe un vant neprietenos m-am imbracat in hainutele mele roz pentru a ramane fidela culorii deja devenite un brand al luptei impotriva cancerului la san. Rozul este o culoare ce ma binedispune si are un impact puternic dovedit asupra creierului. Cursa a fost scurta si donatia mica, dar e mai mult decat nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu